Halaman

Isnin, 16 Mei 2011

KOPIAH OMANI(OMAN) JENIS KAIN BIASA (RM39)











12 ulasan:

  1. KOPIAH LELAKI OMANI(OMAN):
    -TERDAPAT DLM BBRPA WARNA BERLAINAN.
    -HRGA KOPIAH OMANI:RM29 BESERTA KHIDMAT PNGHANTARAN
    KE RMH DI MALAYSIA ATAU TMPT2 LAIN.
    -FREE SAIZ.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum....kopiah ni mmg free size ke? sbb size kepala ana 22 1/2.

    BalasPadam
  3. SAIZ BERGANTUNG PADA UKURAN KEPALA..

    BalasPadam
  4. السلام عليكم ورحمة الله
    saya mahu beli 3 tapi mahu lihat corak sulaman & warna dulu,
    saiz kalau diukur dgn pembaris - ukur lilit 57 cm.
    ukuran dibuat berdasarkan kopiah oman yg sedang saya pakai slps
    dibuka seketika dari kepala..

    hubungi isteri saya sabariah.i@mmhe.com.my , dia akan bayar sekali

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum, ada jual x kain serban yang mcm kat dalam background gambar ni...yng putih ada corak bunga2 tu....

    BalasPadam
  6. Assalamualikum saya ingin membeli tapi ingin tahu warna apa yang ada.

    BalasPadam
  7. boleh tahu kedai kt mane? xbrapa ske beli online..

    BalasPadam
  8. asslam... satu kodinya berapa ? saya dari indo...

    BalasPadam
  9. kalo mau pesen apa masih bisa

    BalasPadam
  10. assalam. kalau mahu beli kopiah ni mcm mana??

    BalasPadam